منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

القسم الترفـــيهى قسم هتموت من الضحك فية



يوميات 2 مخطوبين (عمر وساره)

ميرسي يا لامور وادى الحلقه ال 11 يارب تعجبكم الحلقة الحادية عشرة سارة ( انا ح اجى لكم بكرة شوية

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-01-2009, 08:07 PM   #41 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


ميرسي يا لامور وادى الحلقه ال 11 يارب تعجبكم





الحلقة الحادية عشرة



سارة

( انا ح اجى لكم بكرة شوية يا سارة )

قالها عمر لى فى التليفون فرديت باستغراب( ليه ؟ )

وطبعا كان رد غريب جدا فقلت له بسرعة( تشرف طبعا )

وقفلت التليفون وانا سعيدة جدا انى ح اشوف عمر بكرة لأول مرة من قراءة الفاتحة

الظاهر انه واحشنى لا الحقيقة مش الظاهر انا فعلا نفسى أشوفه !!




عمر

رد فعل سارة غريب جدا ياترى هى مش عاوزة تشوفنى فعلا علشان كده اتخضت؟ البت دي عثل عثل عثل

ممكن تكون حست انها اتسرعت فى الخطوبة مثلا طب ايه المطب ده ؟

دى هى واحشانى فعلا ج يبقى شكلى ايه لو قابلتنى ببرود ؟

بس هى كانت طول المكالمة سعيدة

اوِف البنات دى عاوزة خريطة علشان الواحد يفهمهم احسن أصلى ركعتين وانام علشان عندى شغل بدرى




سارة



عملت ماسك زبادى بالعسل قبل ما انام مع ان بشرتى مش محتاجة بس استعداد نفسى للقاء عمر المنتظر

ماما دخلت لقتنى ملزقة كده قالت لى مالك يا سارة

قلت لها اصل عمر جاى بكرة يا ماما

خرجت من الاودة وهى بتقول لا حول الله يارب !!!

غسلت وشى من الماسك وغمضت عينى وطفيت النور بس ما جاليش نوم خالص ايه القلق ده ؟

احاسيس ملخبطة جدا جوايا فرحانة انى ح اشوفه

وفى نفس الوقت سؤال بيزن فى عقلى

خلاص هو ده الانسان اللى ح اكمل معاه حياتى كلها لحد ما اعجز زى ماما وبابا ؟

ده انا تقريبا ما اعرفوش !!

بس هو مؤدب وطيب ماهو كلهم بيكونوا كده فى الأول !!!

على رأى صديقاتى ذوات الخبرة فى الارتباط حطيت المخدة على دماغى علشان اهرب من التفكير وانام !!!!




عمر



ياااااه ده انا تقريبا مانمتش خالص وحاسس بصداع رهيب

وعندى شغل بعد نص ساعة ادى اللى خدناه من الخطوبة !!!!!!

ما انا كنت حر نفسى وأخر رواقة كل القلق ده ولسه قراءة فاتحة امال لما أخلف 5 ولا 6 عيال ح اعمل ايه ؟

أكيد ح اكون مت من زمان !!!!




سارة

قمت من النوم بعد ما صحيت ييجى مية مرة وعندى حموضة كبيرة شربت سفن اب على الريق

وطبعا كانت فاتتنى صلاة الفجر من النوم المتقطع

اتوضيت وصليت شعرت بهدوء واستعدت فرحتى بلقاء عمر النهاردة

يارب فرحنى النهاردة يارب !!


عمر

تالت فنجان قهوة باشربه والصداع ابتدى يروح شوية

اه لو سارة تدينى حتى رنة تعرفنى انها عاوزة تشوفنى هى كمان

فضلت ماسك الموبيل وسرحان

لحد ما فوقت على صوت زميلى بيقول : ( يابختك يا عم تلاقى العروسة صبحت عليك ييجى مية مرة ,, تيجى مراتى تشوف عمرها ما بتتصل بى الا لو كارثة حصلت ده انا حاطط لها تون سرينة اسعاف ههههههه !!!!)

رميت الموبيل وقلت الصيت ولا الغنى !! يلا بقى يا سارة ربنا يهديكى !!




سارة

الوقت بيعدى بسرعة كدة ليه ؟ الساعة 4 وعمر جاى الساعة 8 طب ح البس ايه ؟ وح نقعد فين ؟

مش معقول نقعد لوحدنا فى الصالون حرام طبعا وكمان انا اتكسف جدا لا أكيد كل العيلة ح تقعد على قلبنا !!!

طب حنتكلم فى ايه ؟ التليفون بيسهل الموضوع لكن وجها لوجه دى صعبة شوية ياااه ايه القلق ده كله ؟

ماما بتبص لى من بعيد و عينيها بتضحك على وبتقول فى سرها البنت اتجننت !!!

قمت استحميت واسترخيت شوية وقعدت أنشف شعرى بالسشوار وأعمله كذا تسريحة

مع انه مش ح يشوفه لأنى ح اكون لابسة الحجاب طبعا بس عاوزة أحس انى جميلة النهاردة ونفسى أشوف ده فى عينيه !!!




عمر



ياترى ح أجيب ايه معايا وانا رايح ؟ أخد شيكولاتة ؟ ولا أبقى رومانسى واخد ورد

طب أنا نفسى أشترى هدية لسارة تفكرنا دايما باليوم ده أشترى لها ايه ؟

قعدت أفكر وانا فى العربية وراجع من شغلى لحد ما لقيت محل هدايا دخلت و جبت بوكية ورد أنيق

ودورت على هدية سارة احترت شوية وبعدين لقيت دبدوب ضخم أبيض حاضن قلب أحمر كان ضخم جدا وغالى جدا كمان !!! لكن تخيلت فرحتها بيه يارب يعجبك ياسارة !


سارة

ارتديت عباءة مغربى جميلة مطرزة بالقصب أهداها لى خالى من الخليج

لم أرتدى تايير أو ما شابه مش عارفة ليه يمكن كنت عاوزة أحس أنى لا أستقبل ضيف غريب بل من أهل البيت

وضعت مكياج خفيف جدا مجرد انه يظهر وجهى نضر لا أكثر ولففت الطرحة بطريقة جديدة زادتنى أناقة

ونظرت فى المراية ووجدت بريق جميل فى عينى لم أره من قبل يارب اسعد كل البنات زيى !!

وأفقت من سرحانى على صوت جرس الباب

وصوت أمى بيقول( عمر جه يا سارة !!)


طبعا عاوزين تعرفوا ايه اللي حصل

دا الحلقة الجاية



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-02-2009, 02:54 PM   #42 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


الحلقة الثانية عشرة









سارة



ازيك يا سارة ياه بسم الله ماشاء الله

قالها عمر بتلقائية كبيرة وهو يسلم على جعلت اخوتى يبتسمون وانا وجهى احمر من الخجل

وفوجئت ان يمدحنى هكذا أمام الجميع !!

لكن كنت سعيدة جدا بهذه الجرأة أو التلقائية لا أدرى !

ومددت يدى أسلم عليه وأكيد لاحظ ارتعاش يدى وارتباكى ياااه فعلا التليفون أرحم من اللخبطة دى









عمر



بجد فوجئت بجمال سارة اليوم وجهها نضر وملامحها تنطق بالجاذبية والجمال

رغم انها لا تضع ماكياج والحمد لله ( دي قمر من غير حاجة والله )

لم استطع ان أخفى سعادتى عندما رأيت وجهها مرة ثانية والمرة دى أشعر انها ملكى فازدادت جمالا فى عينى

لكن أكيد والدتها وأخواتها بيقولوا على مدلوق جدا !!! ( لا امسك نفسك شوية يا سى عمر ما تكسفناش !! )

( ما تفضحناش والنبي )









سارة



الله عمر بجد رقيق جدا جايب ورد معاه كنت خايفة يجيب فاكهة بقى وبطيخة والفيلم ده !

ونظرت الى الهدية الكبيرة فى ورقها اللامع وفرحت انه فكر يشترى لى هدية ده يدل انه انسان كريم ورقيق

الحمد لله يارب تفضل كده يا عمر !!

ياترى ح نقعد فين ؟

أكيد مش لوحدنا طبعا طيب أقعد فى الكرسى اللى جنبه ولا بعيد طب بابا موجود ازاى أقعد جنب عمر فى وجود بابا ؟

ياسلام على الهنا

بابا حسم الحدوتة وقال ( تعالى أقعد جنبى هنا يا عمر !!!)









عمر



يا سلام على الهنا ح أقعد جنب حمايا العزيز اهى دى فيها ساعتين قناة الجزيرة

وساعتين عن مستوى الزمالك المنحدر ( الله هم مش بيقولوا لغوه )

وبعدها أكيد ح اكون استأذنت وروحت يا خسارة الورد والهدية !!!

الحمد لله سارة قعدت فى الكرسى المقابل لنا أنا وعمى لا أدرى هل حمايا لاحظ انى أختلس النظرات الى وجهها الجميل ؟

بجد وجهها يحمل ملامح طفولية تنم عن الشقاوة وخفة الدم وايضا جاذبية كبيرة تجعلك لا تمل النظر لها

وكنت غير منتبه الى كلام حمايا المطول غصب عنى وأرد فقط ب طبعا طبعا يا عمى فعلا فعلا يا عمى

ايوة فعلا يا سارة !!!

وانتبهت الى خطأى واحمر وجهى من الخجل ولاحظ عمى هذا

وضحك وقال لى ( ده انت مش معايا انا يا سيدى طب لما أسيبكم تتكلموا شوية وأقوم اتكلم فى التليفون !!! )







سارة



ضحكت جدا على عمر وفرحت بصراحة ان بابا قام وقعدت جنب عمر ولاحظت سعادته بهذا

وقال لى مباشرة ازيك يا سارة افتقدتك جدا من المرة اللى فاتت !!

يااه كلمة الافتقاد دى كبيرة اوى احلى بكتير من وحشتينى

كان نفسى أقول له وانا كمان لكن اتكسفت جدا

أول مرة أحس انى بنوتة بقى وبتكسف دول كانوا مسمينى فى العيلة الكابتن من كتر تهريجى !!

الظاهر انى ح أكتشف سارة جديدة خالص ما عرفتهاش قبل كده !!











عمر



أنا جبت لك هدية يا سارة يارب تعجبك بتحبى الدباديب ؟

فوجئت ان سارة نطت من مكانها وحضنت الدبدوب وقبلته ونيمته فى حضنها

وقالت بسعاد طفولية ( الله ده تحفة يا عمر بجد يجنن !!) فرحت جدا برد فعلها الطفولى الجميل ورغم ان الجميع كانوا حولنا الا انى كنت لا أشعر الا بى وبها فقط

يارب ما تتغيريش ياسارة وتفضلى لذيذة كده على طول

مش عارف ليه ساعتها كنت عاوز أقول لكل العالم ان هذه الطفلة الجميلة طفلتى أنا !!!











سارة



ايه الجنان ده ؟أكيد ح يقول على عيلة دلوقت !!! طب ماهو اللى غلطان كان لازم يجيب دبدوب يعنى ؟

ده أنا باموت فيهم

يوووووه هو أنا لازم أفضل محتارة على طول ؟

لازم يتعود على زى ما أنا !! بس كل صديقاتى قالوا لى اتقلى واعملى فيها الراسية العاقلة

وماما بتبص لى من بعيد نفسها تقتلنى !!



بس عمر فيه فى عينيه نظرة حنان جميلة بتخلينى أطلع كل اللى جوايا بدون اى تصنع وده اللى مخلينى معجبه بيه











عمر



ياااه انا نسيت كل الموجودين ونسيت الوقت معقول بقى لنا ساعتين بنتكلم ؟ !

انا نسيت انى ضيف ولازم ما أقعدش كتير اوى كده !!!

بجد كلام سارة لذيذ جدا وحبل الكلام بيننا ممتد الى مالا نهاية بدون أى تكلف ولاحظت انها قارئة جيدة مش روشة طحن زى بقية البنات ومخها أبيض ودى حاجة عاجبانى فيها جدا

بتحسسنى انى قاعد مع الف بنت صديقة وأخت وزميلة وطفلة وأنثى وقريبة ووووو حبيبتي

( يا بختك يا عم عمر)








gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-02-2009, 06:51 PM   #43 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


الحلقة الثالثة عشرة









عمر مشى من قليل وبجد انا مرتاحة جدا دلوقت حسيت انى سعيدة لأننا على درجة كبيرة من التفاهم او على الأقل فيه ناس باحس انى مخنوقة منهم بسرعة لكن مع عمر لا دايما باحس انى على طبيعتى وعاوزة اقول له كل اللى جوايا بدون زواق ومش محتاجة اتكلف اى حاجة علشان أعجبه ومتهيألى دى حاجة كبيرة



ووو قطع تفكيرى صوت أختى ( أبيه عمر على التليفون هو لحق وصل!!!! )



نطيت رفعت السماعة وانا طايرة من الفرح : الو ايوة يا عمر انت وصلت



- لا باتكلم من عند البقال!! ايوة وصلت طبعا انا كنت سايق على 120 علشان أوصل بسرعة وأكمل كلامى معاكى دى ماما اتخضت وانا باجرى على أوضتي علشان أكلمك !!



- ( سكوت من سارة )



- ساكتة ليه ؟



- مش عارفة أقول ايه ؟ انا بجد فرحانة وقلقانة ومبسوطة وخايفة وووو



- ايه الكوكتيل الجامد ده ؟ طب فرحانة ومبسوطة علشان انا شبه أحمد السقا ماشى لكن



- ياعم قول ياباسط أحمد السقا ههههههههههه



- كده ياسارة الله يسامحك طب ادينى ضحكتك ياستى قولى لى خايفة من ايه ؟



- خايفة اننا بنقرب لبعض بسرعة أوى وانا ماليش تجارب قبل كده فخايفة أكون فرحانة بس بفكرة الحب والارتباط ومش قادرة أقيم الموضوع صح واطلع غلطانة فى الاخر



- ما تخافيش من أى حاجة فى الدنيا طول ما انا جنبك يا غالية



- ( ياااه يا عمر بجد انت اللى غالى ) فى سرى طبعا



- سارة سامعانى ؟



- ايوة



- بصى ياستى انتى بتعدى الشارع وفيه عربيات؟



- طبعا



- بتدخلى مبنى ما دخلتهوش قبل كده علشان تخلصى مصلحة ليكى ؟



- أكيد



- بتركبى تاكسى لوحدك ؟



- ايوة ايوة ايه الأسئلة العجيبة دى كلها ؟



- طب ليه مش خايفة وانتى بتعدى الشارع عربية تخبطك لا قدر الله يبقى نبطل نعدى شوارع أحسن ولا وانتى داخلة مبنى غريب يحصل لك حاجة ولا فى التاكسى تتخطفى مثلا ؟ يا سارة لو خفنا من كل حاجة عمرنا ما ح نعمل حاجة ابدا وبعدين احنا واخدين الطريق الشرعى أمام الله وأمام الناس ونيتنا احنا الاتنين اننا نرضى الله فى الحلال يبقى الخوف والفشل ح ييجوا منين ؟



- انا خايفة من اختلاف الشخصيات يا عمر يكون سبب الفشل!!!



- بصى ياسارة أكبر غلط كل البنات بترتكبه انها تتجوز واحد بشخصية معينة وتحلم انها تخلق منه شخصية مختلفة 180 درجة مفروض اننا نحب الانسان بمميزاته وعيوبه ونتقبله كما هو ونحبه زى ماهو




- مش بيقولوا مراية الحب عامية ؟



-دى مراية الحب مفتحة ولها عشر عيون بقى انا مش ح اشوف الانسان اللى باحبه ؟ امال ح اشوف مين يعنى ؟ يعنى انا دلوقتى مش شايفك ؟




- ياااااااه أول مرة يعنى انت بتحبنى يا عمر؟؟؟؟ ( برضه فى سرى)



- سارة انتى فين ؟



- انا سامعاك انت عارف يا عمر اكتر حاجة بتعجبنى فيك ايه ؟




- غير انى شبه احمد السقا ؟



- ههههه برضه مصمم ؟ ماشى يا سيدى لا بجد باحس انى باكلم حد من صديقاتى مش خطيبى يعنى حاسة ان الصداقة بيننا بتكبر كل يوم ودى حاجة مفرحانى جدا



- على فكرة ده نفس احساسى انا كمان عارفة ياسارة مهم جدا ان الأزواج يكونوا اصدقاء ده بيخلى التفاهم بينهم كبير جدا



- انت عارف ياعمر الزواج عامل زى بيت من 3 ادوار الدور الاول الاعجاب والانبهار والرغبة الشديدة والدور التانى الحب والدور التالت الصداقة فلو غبار الزمن والتعود والمشاكل طمس الدورين الأول والتانى لا يمكن ح يوصل للتالت ابدا



- انا بجد لقيت كنز لما لقيتك يا سارة انتى بجد مليتى على الدنيا انا حاسس انى مش محتاج حد تانى من الدنيا الحمد لله يارب



- ربنا يخليك لى ياعمر



- انا لى عندك طلب ياسارة ياريت نخلى حفلة خطوبتنا والشبكة نكتب فيها الكتاب كمان ايه رأيك؟



- كتب كتاب !!!! بسرعة كده !!!!!



- بصى ياسارة ما تتخضيش خدى وقتك وفكرى بس انا مش عاوز أغضب ربنا فى حاجة جوايا كلام كتير مش قادر أقوله ليكى ونفسى نخرج لوحدنا نشوف العالم مع بعض بعيونا احنا بس ونخلق ذكريات خاصة بينا احنا الاتنين وما تفتكريش انى كده بأقيدك او بألزمك بحاجة لا يوم ما تحبى تبعدينى من حياتك ح ابعد بدون قيود



- ايوة بس



- بصى ياسارة ربنا هو اللى جمعنا و اعطانا نعمة كبيرة اننا قربنا لبعض بفضله وحده فمش معقول اننا نشكر النعمة دى بأننا نعمل معصية صدقينى لو أرضيناه ح يرضينا بصى فكرى براحتك وردى على معلش طولت عليكى انا بجد اسف الوقت معاكى بيعدى من غير ما احس حاسيبك ترتاحى دلوقتى خلى بالك من نفسك



- تصبح على خير



- تصبحى على خير يا ملاكى








gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-04-2009, 07:13 PM   #44 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


انا هتوقف عن عرض باقي الحلقات لان واضح ان مفيش حد متابع الفتره دى



ايه ياجماعه فين الردود هو ايه الصحرا دى

يلا مستنيه اشوف رايكم فالقصه



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-09-2009, 10:10 PM   #45 (permalink)
عضو شرف !!
 




 
MR.HERHER على طريق التميز

افتراضي






معلش يا جوجو انا مش فاضي اعد علي الجهاز اساسا بس عن قريب اعد واقراء جميع الحلقات



وكمان الحلقات شكله جامده



تسلم ايديكي






MR.HERHER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-15-2009, 04:58 AM   #46 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


ولا يهمك يا هرهر



ونورت الموضوع واتمنى ان الحلقات تعجبك



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-15-2009, 02:19 PM   #47 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


الحلقة الرابعة عشرة


يوم شراء الشبكة !!





سارة



يارب اليوم ده يعدى على خير !!

امبارح زارنا عمر ووالده ووالدته وكانت زيارة جميلة أهل عمر فرحانين بى جدا

وقعدوا مع ماما وبابا وهات يا كلام

وانا وعمر انتهزناها فرصة طبعا وأخدنا جنب بعيد و اديناها رغى وتهريج لحد ما لقينا صوت الكلام بين الاباء انخفض والوجوه اتوترت شوية وواضح ان فيه مشكلة فى الجو

وكل اللى سمعناه انا وعمر شوية كلمات زى ( لا لا ده قليل اوى !) ( لا ده كده حرام! )

وحاجات زى كده حاولنا نفهم فيه ايه مفيش فايدة

لحد ما والد عمر ووالدته استأذنوا فجأة بدون سابق انذار !!

وعمر حصلهم بسرعة وانا واقفة فاتحة بقى ومش فاهمة حاجة خالص !!!

وسألت ماما عن اللى حصل ؟؟

ماردتش على وسمعتها بتقول وهى ماشية

( ابتدينا بقى النكد ده ايه وجع القلب ده !! )

يا ما شاء الله ربنا يستر !!




عمر



(انا مش فاهم حاجة خالص أقدر أعرف فيه ايه ؟)

قلتها لأمى وأبى واحنا فى العربية اعتراضا منى على نزولهم المفاجىء من بيت سارة

ردت على ماما وقالت لى

( مش عاجبهم يا سيدى اننا نجيب شبكة ب5 تلاف جنية

قال عاوزين شبكة ب 8 تلاف قال هو حد لاقى عرسان فى الزمن ده ؟ )

رد عليها بابا

( انتى كبرتى الموضوع وقلبتيه فصال وأحرجتينا مع الناس ليه كده ؟ )



حسيت بخجل وارتباك كبير يا خبر ابيض دلوقتى سارة تقول علينا ايه ؟

قلتها فى سرى

ولم استطع نطق كلمة لأنى لا أجرؤ حتى على الاعتراض لأنهم هم من سيدفعون ثمن الشبكة

اه ياربى لو كان المال مالى كنت جبت لها كنوز الدنيا يا ترى يا سارة بتفكرى فى ايه دلوقت ؟؟؟


سارة



ربنا يستر البداية لا تبشر بخير انا عن نفسى مش مشكلة عندى الشبكة واصلا لا احب الذهب وافضل عليه الفضة لكن المشكلة الحقيقية ان يكون الناس دى بخلاء دى تبقى كارثة !!!

طب وعمر رد فعله ح يكون ايه ؟ يا ترى حيفضل ساكت ؟ وح يوافق على كلام اهله بدون اعتراض ؟

افقت من أفكارى

وماما بتفتح لى باب العربية وبتصرخ فى وتقولى

( يالا يا بنتى محل الجواهرجى اهه والناس مستنيانا جوة )


عمر



ياااه اول مرة أبقى خايف وانا باشوف سارة

انا بجد خايف احسن تحصل مشكلة وانا مش فى ايدى حاجة اصلا مديت ايدى وسلمت على الجميع

سارة شكلها لم تنم جيدا واضح على وجهها الارهاق وفى عينيها نظرة تساؤل وانتظار

ولاحظت علامات تحفز وعصبية على وجه حمايا وحماتى ومثلهم على وجه ابى وامى

دى الحرب العالمية التالتة ح تقوم ربنا يستر ياااااااارب


سارة



انا مش عاوزة دهب ولا مشاكل انا عاوزة الموقف ده يعدى واروح وخلاص

ده الجواز ده كله توتر وحواديت !!!

حمايا قال لى (اختارى ياعروسة الى يعجبك )

وانا اصلا مش باعرف اقدر قيمة الدهب كويس وخصوصا انه نار الايام دى مددت يدى على طقم دهب ابيض على شكل ضفيرة وبه فصوص كثيرة وقلت حلو ده

امتعضت حماتى

وقالت ( لالالا الدهب الابيض مصنعيته غاليه اوى والفصوص بتخسر لما تحبى تبيعيه )

بصيت لعمر لقيته ساكت تماما

اتضايقت بس قلت عندها حق اشوف حاجة تانية

اختارت لى ماما طقم اخر وقبل ما ألمسه

حماتى العزيزة قالت

( لا لا لا ده شكله تقيل وغالى جدا احنا ما اتفقناش على كده )

وعمر لا ينطق بكلمة

اتضايقت جدا كان نفسى يقول لها سيبيها تختار اللى هى عاوزاه لكنه صامت تماما

همت ماما بالكلام لكن بابا منعها كى لا يزيد الجو اشتعالا وقال لى اختارى حاجة تانية ياسارة

اخترت واحد تانى لم يعجبنى لكن علشان أخلص وخلاص وبعد معرفة ثمنه

اعترضت حماتي وقالت( لا برضه غالى !!! )

انت رأيك ايه يا عمر ؟

قلتها له وكلى ترقب لما سيقول

رد على وهو يتحاشى النظر الى

( اللى تتفقوا عليه انا موافق عليه !!)



ياااه هو ده اللى ربنا قدرك عليه ؟ امال امتى ح تدافع عنى ؟ قلتها فى سرى وكى لا أبكى او انفجر فى وجهه قلت لحماتى اختارى انتى يا طنط اللى يعجبك !!!

وبالفعل اختارت طقم يناسب المبلغ المقدس تماما ووافقت ماما تحت ضغط نظرات بابا النارية ولم انظر الى الطقم وتركتهم يكتبون الفاتورة وجلست فى صالون بعيد فى المحل وانا اقاوم البكاء والانفجار من موقف عمر السلبى فى اول احتكاك حقيقى

ورأيته قادم يبتسم ويقول لى ( مبروك عليكى االشبكة ياعروسة )



رديت عليه والكلمات تخرج من فمى مثل الرصاص

( مبروك عليك انت انا مش عاوزاها ولا عاوزاك !!!!)

وهنا نظر لي وصمت
.

.

.

.

.

.

.

.

..

...

....

.....











gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-16-2009, 07:47 PM   #48 (permalink)
عضو شرف !!
 




 
DJ_ MaDo على طريق التميز

افتراضي


تسلم الايادى على الموضوع الجمد اووووووى







معليش يا جوجو عشان ولهى مش بخوش المنتدى كتيرا بس وانتى عرفين السبب



DJ_ MaDo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-17-2009, 01:20 AM   #49 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


ميرسي علي متابعتك وردك يا مادو



وربنا معاك ياجميل ربنا يعينك فشغلك





ونورت الموضوع



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-16-2009, 06:32 PM   #50 (permalink)
عضو شرف !!
 




 
MR.HERHER على طريق التميز

افتراضي




ايه يا جوجو فين بقي الحلقات انا متشوق جداااااااااااااا



لعل المانع خير



وانا في انتظار بقي الحلقات








MR.HERHER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم القسم الترفـــيهى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 02:38 AM


RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd