|
أرشيف المحذوفات هنا تجد المواضيع التالفة و المحذوفة من قبل ادارة المنتدى |
| أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
01-11-2010, 11:59 PM | #13 (permalink) |
| اجمل قصة حب عشتها فى حياتى عصام & مروة حب من الدرجة الاؤلى درجة حرارة اشد من اشعه الشمس عرفتها من اربع سنين حبيتها حب ملوش حدود وهى بردة بادلتنى نفس الشعور اول ما اتعرف عليها كان كل اللى مبينا نظرات كان نفسى اكلمها كلمه واحدة اسمع صوتها وهى بتكلمنى دلوقتى بكرة اسمع صوتها بعد ما حبينا بعض بالنظرات وفضلنا على الحال دة يجى شهر وانا هموت انى اكلمها وهى اصغر منى بسنة واحدة وبعدين لقيت ابن عمها بيتعرف بيكلمنى وهو صحبى بس مش الانتيم المهم جه كلمنى وقالى مروة معجبه بيك وبتقولى عايزة رقمك ادهولها ولا اية ؟؟؟ هههههه انا لما صدقت وقولتله ادهولها ياعم دة انا مش راضى اكلمها علشان انت متزعلش انها قريبتك وانا بكلمها قالى وانا مالى ان شا الله تولع انت حر معاها المهم اتصلت بيا وكنت مبسوط من هبلى ان خلاص هكلم البنت الجميله االلى عشقت نظرتها فضتلت تكلمنى وتتشرط وتتكبر لحد ما انا كرهتها المهم قولت دى مش جاى منها دى كلمها ناشف نفضت فضلت تكلمنى وتلكمنى وقولتلها بصى انا بحبك ونفسى تبادلين نفس الشعور ردت عليا وقالتلى حب احنا بنتسلى مش اكتر اما حب لا انا مش بحب حد قولتلها خلاص انا اسف مش هقدر اكلمك تانى وخلاص على كدة ضحكت وقالتلى طيب طبعا فضلت زعلان شوية وبعدين نسيت انى اعرفها وخلاص على كدة وبعدها باسبوع لقيت اللى بيتصل بيا وبيقولى انا عايزة اكلمك ممكن ولا لا قولتلها انا ما بضيعش وقتى فى تسلية قالتلى استنى لا فى كلم تانى قولتلها قولى اللى عندك اتفضلى .... وقالتى انا كنت بحب واحد وضيعى حبى لية وشوية كلام وحورات وفى الاخر انها بتفكر تحب تانى وبعدين بردة فضلت ترغى كتيييييير لحد ما كنت بسمعها وانا بأمانة ولا كنت طايقها المهم انها فضلت تحبنى وانا مش طايقها وبعدين لما لقتنى خلاص مش جاى منى سكتت وانا حاولت انساها والايام هتنسينى فات يجى سنة كاملة وورجعت بلدى تانى ووقفت فى البلكونه بولع سجارة عادى وفوجئت بيها واقفه قدامى عنيا فضلت بصا على عنيها لمدة لاتقل عن 5 دقائق مش مصدق نفسى هى مالها احلوت كدة لية ؟؟ وبعدين ما هى ممكن تكون احلوت بس بردة ممكن تكون طريقتها مش حلوة واسلوبها ممكن يكون اتغير قولت طيب انسى هو انت هترجع الماضى تانى بس بينى وبينكوا كنت عايز انادى عليها المهم وانا عمال افكر لقيت موبايلى بيرن ابص فى الموبيل الاقى رقم غريب ارد ولا انفض قولت ارد |
01-12-2010, 12:34 AM | #14 (permalink) |
| قولت ارد الووو الاقى صوت ناعم كالحرير كأن القمر يتحدث معى من روعه هذا الصوت كاد ان يغمى عليا ابتديت كلمها ازيك ياعصام عامل اية انا سمعت انك بتفتح سيبر وكذ وكذ وكذا وفضلت تتكلم وانا مشتاق لكلمتها واعترفت بحبها لى وانا كذلك وصرنا نحب بعض حب ليش له مثيل وتخيل كل يوم مكالمتين على الاقل وجوابات وكل اللى تتخيلوه حصل مبينا لحد ما تركت البد نهائيا نظرا لانشغالى فى شغلى وابتدت مكلماتنا تتباعد وتقل وتقل وتقل حت انعدمت وحاولت اعرف ماذا حدث ولكن الاجابه هى !!!!!!!!!!! فقدت الائمل فى اربع سنين حب وقولت انتهى على كدة ولكن فوجئت فى يوم وقفة العيد الكبير اللى بيكلمنى ونفس الحوار وبيواسينى انى قفلت السيبر فضلت اضحك وث\قالت ليا انها بتحبنى ونفس الحوار دة تانى بس بصراحة شكيت فى الموضوع دة وقولت اعملها اختبار اديت رقمها لصاحبى وقلتلوا شوف النظام كدة معاها واكتشفت النصيبة طلعت الابلة بتكلم نص شباب مصر ...... وانت الحب العزرى بالقزارة وفى الختام انا محكت بالتفصيل لانى فى كلام مينفعش اقولة وغير كدة علشان انا طولت وفى النهاية الحب دة كلمه بنشتغل بيها بعض مفيش احسن من انك تقضيها كدة لانى تمنيت انى احب انسانة نظيفة المشاعر وطيبه القلب ولا كن لا يوجد نهائيا فى زمننا هذا كلهم خاينين وشرا**ط شكرا يا ياسر ومعلش دة نهاية اللى بيحب حد باخلاص!! |
01-12-2010, 12:36 AM | #15 (permalink) |
| على فكرة انا كتبت الكلمات دى عليها فى جواب كنت بعتهولها ياريت تقولوا رايكوا لو بنت قراته هتعرف قد اية الانسان دة حبها ولا مش هتحس بحب عنيكي عشان بشوف بيها طريقي بحب رموشك عشان هي ضلاية صيفي بحب ايديكي وانتي لمسه بيها جبيني بحب شعرك اللي زي الليل مسهرني بحب وشك اللي القمر جنبه يقلي داريني بحب قلبك اللي من غير هواه تقتليني بحب انوستك اللي مش عارف اوصفها بكلامي بحب رئتك وانت من النوم بتصحيني بحب شدتك وانت عن الغلط بترديني بحب مشيتك وانت عالطريق بتجيني بحب ضحكتك لأنها فرحت سنيني |
01-12-2010, 12:57 PM | #17 (permalink) |
| الى حبيبتي الخائنة عيد ميلادها غدا وأنا متحير أن اتحدى شعوري وأن لا ابدالها برسالة تقول لها عيد ميلاد سعيد ام انني اتوجه بعيدا عنها ولا ابادلها ذلك الفرح التي يغرمها رغم انها كانت خائنة حبتي عيد ميلاد سعيد راجيا من الله ان يغير لكي قلبا لانكي لاتستحقيين ذلك القلب الذي خدعني اليك رسالة كل حاقد اليك رسالة من ضحى وبكى على شاطئ بحري يكتب بحنانه لكي على ورقات من بيضاء اليك رسالتي التي كنت انوي ان لا ارسلها لك لاكن ذلك الحنان الذي كنت اعيشه معك كان دافع للذلك اليك رسالة مني ينتابها البكاء أليس لك قلب مثل قلبي الذي رحمكي أياما كنت تملئين قلبكي بمشاكل ألم أكن معكي أليس لكي قلب أن تقولي لي كيف حالكي اختي العزيزة وأي عزيزة أتحدث عنها كيف لك الحق في العيش مع مجتمع يملئه الحب والحنان أقول لكي في الاخير لم احتفل بعيد ميلادي أبدا لانك من جعل ليس لي عيد ميلاد اختي اذهبي الى من سيمئلكي الكذب والخيانة ويجعلكي عبة للجميع كنت قد احبتكي مثل ما احب العصفور أمه احبتكي مثل ماتحب الام ولده احبته مثل .... قصتي الحقيقة مع خائنتي ومازلت احبها فياترى هل اقول لك عيد ميلاد سعيد اتمنا ردك اتمني ردك يا صاحب الشئن |
01-13-2010, 11:50 PM | #18 (permalink) |
| [quote name='قلب الموت' post='952816' date='Jan 12 2010, 12:07 PM']شكراً يا عصام السؤال التاني والاخير البنت تخيل لو كانت بتحبك فعلاً واتغيرت هتسامحها وهترجعلها تاني ؟؟[/quote] لا ياصاحبى البنت مش بتتغير بل بتزيد للاسؤ ولو افترضنا ذلك لا اسمح لكرامتى ان تهان مرة اخرى حتى لو على حساب قلبى |
مواقع النشر (المفضلة) |
جديد مواضيع قسم أرشيف المحذوفات |
|
| |
Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd |