عرض مشاركة واحدة
قديم 08-02-2009, 02:54 PM   #42 (permalink)

gogo.queen

عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


الحلقة الثانية عشرة









سارة



ازيك يا سارة ياه بسم الله ماشاء الله

قالها عمر بتلقائية كبيرة وهو يسلم على جعلت اخوتى يبتسمون وانا وجهى احمر من الخجل

وفوجئت ان يمدحنى هكذا أمام الجميع !!

لكن كنت سعيدة جدا بهذه الجرأة أو التلقائية لا أدرى !

ومددت يدى أسلم عليه وأكيد لاحظ ارتعاش يدى وارتباكى ياااه فعلا التليفون أرحم من اللخبطة دى









عمر



بجد فوجئت بجمال سارة اليوم وجهها نضر وملامحها تنطق بالجاذبية والجمال

رغم انها لا تضع ماكياج والحمد لله ( دي قمر من غير حاجة والله )

لم استطع ان أخفى سعادتى عندما رأيت وجهها مرة ثانية والمرة دى أشعر انها ملكى فازدادت جمالا فى عينى

لكن أكيد والدتها وأخواتها بيقولوا على مدلوق جدا !!! ( لا امسك نفسك شوية يا سى عمر ما تكسفناش !! )

( ما تفضحناش والنبي )









سارة



الله عمر بجد رقيق جدا جايب ورد معاه كنت خايفة يجيب فاكهة بقى وبطيخة والفيلم ده !

ونظرت الى الهدية الكبيرة فى ورقها اللامع وفرحت انه فكر يشترى لى هدية ده يدل انه انسان كريم ورقيق

الحمد لله يارب تفضل كده يا عمر !!

ياترى ح نقعد فين ؟

أكيد مش لوحدنا طبعا طيب أقعد فى الكرسى اللى جنبه ولا بعيد طب بابا موجود ازاى أقعد جنب عمر فى وجود بابا ؟

ياسلام على الهنا

بابا حسم الحدوتة وقال ( تعالى أقعد جنبى هنا يا عمر !!!)









عمر



يا سلام على الهنا ح أقعد جنب حمايا العزيز اهى دى فيها ساعتين قناة الجزيرة

وساعتين عن مستوى الزمالك المنحدر ( الله هم مش بيقولوا لغوه )

وبعدها أكيد ح اكون استأذنت وروحت يا خسارة الورد والهدية !!!

الحمد لله سارة قعدت فى الكرسى المقابل لنا أنا وعمى لا أدرى هل حمايا لاحظ انى أختلس النظرات الى وجهها الجميل ؟

بجد وجهها يحمل ملامح طفولية تنم عن الشقاوة وخفة الدم وايضا جاذبية كبيرة تجعلك لا تمل النظر لها

وكنت غير منتبه الى كلام حمايا المطول غصب عنى وأرد فقط ب طبعا طبعا يا عمى فعلا فعلا يا عمى

ايوة فعلا يا سارة !!!

وانتبهت الى خطأى واحمر وجهى من الخجل ولاحظ عمى هذا

وضحك وقال لى ( ده انت مش معايا انا يا سيدى طب لما أسيبكم تتكلموا شوية وأقوم اتكلم فى التليفون !!! )







سارة



ضحكت جدا على عمر وفرحت بصراحة ان بابا قام وقعدت جنب عمر ولاحظت سعادته بهذا

وقال لى مباشرة ازيك يا سارة افتقدتك جدا من المرة اللى فاتت !!

يااه كلمة الافتقاد دى كبيرة اوى احلى بكتير من وحشتينى

كان نفسى أقول له وانا كمان لكن اتكسفت جدا

أول مرة أحس انى بنوتة بقى وبتكسف دول كانوا مسمينى فى العيلة الكابتن من كتر تهريجى !!

الظاهر انى ح أكتشف سارة جديدة خالص ما عرفتهاش قبل كده !!











عمر



أنا جبت لك هدية يا سارة يارب تعجبك بتحبى الدباديب ؟

فوجئت ان سارة نطت من مكانها وحضنت الدبدوب وقبلته ونيمته فى حضنها

وقالت بسعاد طفولية ( الله ده تحفة يا عمر بجد يجنن !!) فرحت جدا برد فعلها الطفولى الجميل ورغم ان الجميع كانوا حولنا الا انى كنت لا أشعر الا بى وبها فقط

يارب ما تتغيريش ياسارة وتفضلى لذيذة كده على طول

مش عارف ليه ساعتها كنت عاوز أقول لكل العالم ان هذه الطفلة الجميلة طفلتى أنا !!!











سارة



ايه الجنان ده ؟أكيد ح يقول على عيلة دلوقت !!! طب ماهو اللى غلطان كان لازم يجيب دبدوب يعنى ؟

ده أنا باموت فيهم

يوووووه هو أنا لازم أفضل محتارة على طول ؟

لازم يتعود على زى ما أنا !! بس كل صديقاتى قالوا لى اتقلى واعملى فيها الراسية العاقلة

وماما بتبص لى من بعيد نفسها تقتلنى !!



بس عمر فيه فى عينيه نظرة حنان جميلة بتخلينى أطلع كل اللى جوايا بدون اى تصنع وده اللى مخلينى معجبه بيه











عمر



ياااه انا نسيت كل الموجودين ونسيت الوقت معقول بقى لنا ساعتين بنتكلم ؟ !

انا نسيت انى ضيف ولازم ما أقعدش كتير اوى كده !!!

بجد كلام سارة لذيذ جدا وحبل الكلام بيننا ممتد الى مالا نهاية بدون أى تكلف ولاحظت انها قارئة جيدة مش روشة طحن زى بقية البنات ومخها أبيض ودى حاجة عاجبانى فيها جدا

بتحسسنى انى قاعد مع الف بنت صديقة وأخت وزميلة وطفلة وأنثى وقريبة ووووو حبيبتي

( يا بختك يا عم عمر)








gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس